האם כדאי לצאת במבצע לעסק?
מבצע, הטבה, קופון, בונוס, פרס ועוד כל מיני מילים מפוצצות שאנו פוגשים בערוצי השיווק, נועדו לגייס קהל לקוחות חדש לבית העסק. אותן מילים הן מלכודות דבש לקהל חדש ולכן מרבית העסקים חושבים על רווחיות העסק כשהם יוצאים עם מבצע כזה או אחר ומאמינים שזה מה שיציל את העסק וירומם אותו מבחינה כלכלית.
אך המציאות מראה נתונים אחרים, עסקים רבים כשלו ואף נסגרו בעקבות הוצאת מבצע לא נכון או קופון לא משתלם. וזאת בגלל התנהלות לא נכונה בבית העסק, היערכות לא נכונה מבחינת המשאבים הקיימים, תמחור שגוי וכדומה. בדביר יועצים מאמינים שהדרך להביא לקוח חדש היא קודם כל להציג לו כמה העסק שלך ייחודי, כמה השירות שלך טוב, כמה המוצר שלך מתאים ללקוח והכי חשוב מה יוצא לו מזה שהוא משתמש בשירותים שלך. מבצע הוא אכן דרך להביא את הלקוח אליך, אך הקסם הוא להשאיר אותו כלקוח פעיל ששוב ושוב ישתמש במוצרים ובשירות שלך. אנו ביעוץ עסקי מגלים את הבידול שלך, בוחנים את המתחרים, בודקים איך ניתן להגיע לקהל היעד שלך ובעצם מה ניתן להציע לו שימשיך לפקוד את העסק שלך ולרכוש מוצרים.
אז אם אתה, כבעל עסק, מאמין שכל צרכן שירכוש את מוצריך יהיה מרוצה אך אתה לא מצליח למשוך קהל חדש, תגיע אלינו לפגישת ייעוץ לעסקים קטנים בחינם ואנחנו נבצע בדיקת כדאיות וייתכנות לעסק. אנחנו כאן כדי שנוכל לממש את הפוטנציאל שלך ולהפוך את העסק החדש לעסק רווחי. כל שעליך לעשות הוא להתקשר ואנחנו כבר נדע איך להמשיך מכאן.