יעוץ שיווקי

דביר יועצים מאמינה במונח תמ”ה בכל הקשור לייעוץ שיווקי. תמ”ה הם ראשי תיבות של: תכנון, מיקוד, המרה.  אלו שלושת הדברים ההכרחיים לשיווק נכון של עסק, שלושה דברים שבאמצעותם ניתן לבחון את ה-ROI (עלות תועלת) של הפעילות השיווקית:

ת’ – תכנון נכון של הפעילות השיווקית לרבות ערוצי שיווק, תקציב הקמה ותקציב למדיה, פעולות קריאטיב, העברת מסרים וכדומה.

מ’ – מיקוד נכון של הפעילות השיווקית לקהל היעד בהעברת הבידול של העסק בערוצי השיווק הרלוונטיים. בשלב המיקוד יש להכין מסרים מוגדרים התואמים את הערוצים השיווקיים בין אם אלו עמדות המכירה בחנויות, המענה הטלפוני במשרד, פרסום במדיה קונבנציונאלית, פרסום בעולם הניו מדיה וכדומה.

ה’ – המרה היא תהליך רגשי שעובר מי שנחשף לפרסום בערוצי השיווק השונים. בתהליך זה משתכנע הנחשף להשאיר פרטים או לרכוש את מוצרי העסק. התוצאה הסופית של המרה היא ליד, רכישה או פעולה המעידה על התעניינות במוצר או שירות של העסק. הפעולה של מילוי פרטים, יצירת קשר עם העסק, רכישה בחנות, לייק בפייסבוק וכדומה מהווה רגע קסם בו התקיימה המרה מושלמת.

כדי להשיג את התמ”ה ולצאת לדרך עם פעולות השיווק, יש להגדיר אסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק, לעובדים ולאנשי המכירות. דביר יועצים מאמינה כי אסטרטגיה נכונה המגדירה בתוכה את כל הנתונים, תעניק לבעל העסק את האפשרות לדעת מה התקציב הנכון לשיווק ותיתן לו את האפשרות להגיע לעלות תועלת מקסימאלית ללא הפתעות ולא בור בכיס.

האסטרטגיה השיווקית כוללת סריקת סל השירותים או המוצרים של העסק, איתור קהל היעד הפוטנציאלי, חישוב הרווח הגולמי והתפעולי המופק מכל לקוח והגדרת המטרה אותה יש להשיג מהפעילות השיווקית. המטרה של האסטרטגיה השיווקית היא צמצום המרווחים לטעויות. במילים אחרות, האסטרטגיה עוזרת לנו להבין כמה יעלה כל לקוח חדש שייכנס בעקבות פעולת השיווק, האם התועלת המופקת אכן גוברת על העלויות ומה הרווח הנותר לעסק.

אז אם אתה, כבעל עסק מרגיש שאתה צריך עזרה בבניית האסטרטגיה ובחינת הנתונים הקיימים, אנחנו כאן, לקביעת פגישת ייעוץ חינם אצלך, בבית העסק. אנחנו כאן כדי שנוכל לממש את הפוטנציאל שלך ולהפוך את העסק שבנית במו ידיך לעסק רווחי שימשיך לפרנס בכבוד משפחות שלמות. כל שעליך לעשות הוא להתקשר ואנחנו כבר נדע איך להמשיך מכאן.