1. זכיין הרוכש זכויות להפעיל עסק נהנה ממוניטין של מותג. הוא אינו צריך להשקיע מאמץ בבניית השם הטוב שלו אבל בהחלט נדרש להשקיע כל ממאמץ נדרש וכל משאב אפשרי על מנת לשמור על המותג, לחזקו ולהעצימו, לשדרג אותו ולהטמיע אותו בתודעת הלקוחות כמי שנותן להם מענה מיטבי.
    לפני חתימה על חוזה הזכיינות ראוי ורצוי שכל זכיין מתחיל ישנן לעצמו את התובנות הבאות:
  2. אינך מייצג את עצמך אלא את הרשת אשר בחרת להשקיע כסף על מנת להיות בעלים ומנהל של אחד מסניפיה.
    על מנת להפוך את הזכיינות לכדאית ולמשתלמת עליך להרוויח בעסק. לא די בעובדה כי הרשת כולה תרוויח. אם הסניף שלך אינו רווחי- עשית עסקה גרועה.
  3. חשוב שתיישם בסניף שלך את הידע, הניסיון והמקצועיות שנרכשו על ידי הרשת.
  4. פני חתימה על חוזה זכיינות חשוב לברר ולוודא, כי לבד מהמוניטין של הרשת המזכה אותך בזיכיון ההסכם כולל גם הסכם עם ספקיה הקבועים של הרשת, האם ניתנות הדרכות והשתלמויות לעובדים החדשים בסניף, האם ניתן ליווי עסקי וניהולי בשלבים הראשונים של הפעלת הסניף, האם הרשת מסייעת בפרסום ובשיווק ועוד.
  5. בואו צנועים, פתוחים ונכונים להקשיב, ללמוד, להתפתח; בואו נחושים, דבקים במטרה, וקחו בחשבון כי גם כאשר ההצלחה מובטחת- חובת ההוכחה כי ניתן להצליח חלה עליכם.

בהצלחה!

זכיינות למכירה באינטרנט

באתר הבית של הזכיינים בישראל תוכלו לקבל שפע מידע שימושי, חיוני ורלוונטי על אודות כל היבטיה של הזכיינות, ו- כמובן- הצעות לרכישת זכיינות בתחומים רבים ומגוונים. רכישת זיכיונות הולכת ותופסת תאוצה: בקניונים רבים בכל רחבי הארץ, לדוגמה, ניתן לראות סניפים של זכיינים בתחומי המזון, האופנה, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד.
זה מכבר הבינו חברות רבות את כדאיות הענקת זיכיונות לזכיינים כדי להאיץ ולפתח את עצמן , להאדיר את שמן ולהגדיל את מספר לקוחותיהן. מי מכם שרוצים לעלות על גל ההצלחה הגואה של זכייניות שונות ודאי יביעו עניין בזכייניות המותגים המובילים בארץ ובעולם. בין היתר תוכלו למצוא באתר הזכיינים הצעות לרכישת זיכיונות של מותגים מובילים.

מדוע כדאי להיות זכיין?

אין צורך להמציא את הגלגל ואת המודל העסקי אבל בהחלט רצוי וכדאי להצטרף לתאוצה שהוא צובר… שיטת הזכיינות מייתרת את הצורך להקים עסק מ"אפס" ופוטרת את הזכיין מחיפוש תחום לעסק ומאמצי פרסום ושיווק הנדרשים להחדרת דבר קיומו של המוצר לשוק. המותג עצמו לקוח את שירותי ייעוץ שייווק ולא אתם.

ככל שהמותג ידוע ומוכר, מבוקש ואהוּד יותר, כך גובר הסיכוי להרוויח באמצעות הזכיינות. מותגים מגבשים גרעין קשה של לקוחות אשר בהדרגה ובהתמדה הולך וגדל. ניתן לראות זאת ברשתות של בתי קפה ובתי אופנה לסוגיהם. אלא שעם היתרונות יש גם מחירים שעל הזכיין לשלם- מחיר כספי ומחיר נפשי. עינו של האח הגדול פקוחה עליכם כל האת ואתם חייבים לו דיווח שוטף. אתם מחויבים לקבל את הקוד האתי שלו ולציית לכל הכללים והנהלים המחייבים והמחמירים. חופש הפעולה אינו בלתי מוגבל. עם זאת, אין ספק כי היתרונות והתועלות הצפויים לזכיין רבים והופכים עת רכישת הזיכיון לכדאית ומשתלמת. בהצלחה!