דביר יועצים מאמינה במונח תמ"ה בכל הקשור לייעוץ שיווקי. תמ"ה הם ראשי תיבות של: תכנון, מיקוד, המרה. אלו שלושת הדברים ההכרחיים לשיווק נכון של עסק, שלושה דברים שבאמצעותם ניתן לבחון את ה-ROI (עלות תועלת) של הפעילות השיווקית:

ת – תכנון נכון של הפעילות השיווקית לרבות ערוצי שיווק, תקציב הקמה ותקציב למדיה, פעולות קריאטיב, העברת מסרים וכדומה.

מ – מיקוד נכון של הפעילות השיווקית לקהל היעד בהעברת הבידול של העסק בערוצי השיווק הרלוונטיים. בשלב המיקוד יש להכין מסרים מוגדרים התואמים את הערוצים השיווקיים בין אם אלו עמדות המכירה בחנויות, המענה הטלפוני במשרד, פרסום במדיה קונבנציונאלית, פרסום בעולם הניו מדיה וכדומה.

ה' – המרה היא תהליך רגשי שעובר מי שנחשף לפרסום בערוצי השיווק השונים. בתהליך זה משתכנע הנחשף להשאיר פרטים או לרכוש את מוצרי העסק. התוצאה הסופית של המרה היא ליד, רכישה או פעולה המעידה על התעניינות במוצר או שירות של העסק. הפעולה של מילוי פרטים, יצירת קשר עם העסק, רכישה בחנות, לייק בפייסבוק וכדומה מהווה רגע קסם בו התקיימה המרה מושלמת.

כדי להשיג את התמ"ה ולצאת לדרך עם פעולות השיווק, יש להגדיר אסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק, לעובדים ולאנשי המכירות. דביר יועצים מאמינה כי אסטרטגיה נכונה המגדירה בתוכה את כל הנתונים, תעניק לבעל העסק את האפשרות לדעת מה התקציב הנכון לשיווק ותיתן לו את האפשרות להגיע לעלות תועלת מקסימאלית ללא הפתעות ולא בור בכיס.

האסטרטגיה השיווקית כוללת סריקת סל השירותים או המוצרים של העסק, איתור קהל היעד הפוטנציאלי, חישוב הרווח הגולמי והתפעולי המופק מכל לקוח והגדרת המטרה אותה יש להשיג מהפעילות השיווקית. המטרה של האסטרטגיה השיווקית היא צמצום המרווחים לטעויות. במילים אחרות, האסטרטגיה עוזרת לנו להבין כמה יעלה כל לקוח חדש שייכנס בעקבות פעולת השיווק, האם התועלת המופקת אכן גוברת על העלויות ומה הרווח הנותר לעסק.

אז אם אתה, כבעל עסק מרגיש שאתה צריך עזרה בבניית האסטרטגיה ובחינת הנתונים הקיימים, אנחנו כאן, לקביעת פגישת ייעוץ מלא פרטיך בתחתית האתר ונשוב אליך בהקדם. אנחנו כאן כדי שנוכל לממש את הפוטנציאל שלך ולהפוך את העסק שבנית במו ידיך לעסק רווחי שימשיך לפרנס בכבוד משפחות שלמות.

כיצד בוחרים אסטרטגיה שיווקית נכונה לעסק קטן?

בעוד בחברות גדולות גיבוש אסטרטגיה שיווקית ממנה נגזרות פעילויות שיווק מובנות היא בגדר מובן מאליו, עסקים קטנים רבים נוטים לפעול בשוק ללא כל תכנון מקדים או אסטרטגיה מובנית, מנסים אמצעי אחר בכל פעם ונסחפים אחר טרנדים או יותר מכך, רואים בשיווק מותרות ולא משקיעים בו זמן או משאבים. חשוב להבין שאסטרטגיה שיווקית מובנית הכרחית לעסק, בכל סדר גודל, ומהווה מפתח להצלחה.

ייעוץ שיווקי לעסק שלך – למה זה חשוב ?

איך תגבש אסטרטגיה שיווקית מתאימה עבור העסק שלך?בסס את האסטרטגיה השיווקית על האסטרטגיה העסקית- הטעות הגדולה ביותר שעסקים נוטים לעשות היא בניית אסטרטגיה שיווקית שאינה מתבססת ונגזרת מהאסטרטגיה העסקית. כל עסק חייב להבין מה הם הצרכים שלו ולאן הוא רוצה להגיע. למשל, בעוד עסקים גדולים חותרים לעיתים לביסוס תדמית, עסקים קטנים מתמקדים, בדרך כלל, בגידול מכירות ושיפור הרווחיות. אסטרטגיית שיווק נכונה תבנה לאחר גיבוש האסטרטגיה העסקית, ולפני קבלת ההחלטות הביצועיות והתפעוליות – מיתוג, ערוצי תקשורת שיווקית, תעדוף פרויקטים ועוד.דע למי אתה פונה- הגדר מראש מי קהל היעד שלך. למרות הנטייה הראשונית לפנות לכולם.

אסטרטגיה שיווקית יעילה מבוססת על פילוח נכון – מי הם באמת הלקוחות שלך, מי באמת עשוי להתעניין במה שאתה מציע.דע את הלקוחות שלך – עליך להכיר את קהל היעד שלך לעומק. לדעת איפה הוא נמצא – באיזה מדיה, איך נכון לפנות אליו, מהן היכולות הפיננסיות שלו, מה הצרכים האמיתיים שלו, מה מידת המודעות שלו לצורך במוצר.הכר את התחרות- עליך ללמוד את המציאות התחרותית שאתה פועל בה, את השחקנים הפועלים בשוק שלך, ולדעת להתמודד עם התחרות באמצעות ערכים ייחודיים ומבדלים.מצא יחסי עלות / תועלת מדויקים – לפני בחירת אלטרנטיבה או פעילות שיווקית מסוימת, עליך לדעת להעריך את עלותה ואת ההכנסה הצפויה ממנה. רק כך תוכל לדעת האם היא כדאית.סל קניה ללקוח- הערך סל קניה של לקוח ממוצע שלך – כמה ירכוש, אילו מוצרים, מהם הטעמים וההעדפות.אסטרטגיה שיווקית יעילה מתבססת על הפרמטרים הנ"ל, וממנה נגזרות טקטיקות, דרכי פעולה ותקציב הפעילות השיווקית.

אתה יכול לבדוק על ייעוץ עסקי לעסקים קטנים שיכול לעזור לך להתחיל לפעול.

רוצה לגבש אסטרטגיה שיווקית ולא יודע מאיפה מתחילים?גם אתה, כבעל עסק קטן, ודאי מוצא את עצמך במרדף יומיומי אחר שלל המשימות השוטפות והתפעול של העסק, ולא מוצא את הזמן לחשיבה ותכנון לטווח ארוך, ואולי אתה כן עוצר לחשוב שיווק, אבל לא בטוח איך להתחיל ומה נכון.
חברות המציעות ייעוץ שיווקי מהוות פתרון מצוין עבור עסקים קטנים. הן מספקות ייעוץ אסטרטגי ומסייעות בגיבוש תוכנית שיווקית נכונה. זכור שייעוץ ותכנון נכון עשויים לחסוך לך זמן, טעויות רבות וכסף ומהווים השקעה ארוכת טווח.לא בטוח איך לבחור חברת ייעוץ מתאימה לליווי התהליך ? ישנן שלל חברות המציעות ייעוץ לעסקים- גדולות יותר או פחות, מתמתחות בתחומים שונים.

כעסק קטן מומלץ לבחור דווקא בחברה קטנה או בינונית. כך תוודא שלא תלך לאיבוד בין שלל הלקוחות הגדולים, ותקבל את תשומת הלב הראויה לך. מומלץ גם לבחור בחברה מנוסה בליווי לקוחות מתחום העיסוק שלך- היא מכירה את השוק ותספק ערך מוסף ולבסוף, וודא שחברת הייעוץ שבחרת מכווננת אליך ולצרכים הייחודיים שלך.אנו, בדביר יועצים, מציעים חבילות ליווי עסקי וייעוץ אסטרטגי ושיווקי לעסקים קטנים הנתפרות באופן פרטני עבור כל לקוח.